Pomoc dzieciom niepełnosprawnym mgr Anna Jarczak Psycholog, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku psychologia ze specjalnością doradztwo zawodowe i organizacja. Ponadto ukończyła 5-letnie szkolenie specjalistyczne prowadzone przez Fundację Krakowskiej Katedry Psychiatrii im. J.J. Haubenstocków oraz Klinikę Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego pn. "Psychoterapia" przygotowujące do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty oraz szkolenie pn. "Systemowe rozumienie rodziny; podejście systemowe w terapii rodzin" zorganizowane przez Krakowską Fundację Rozwoju Psychoterapii im. Profesor Marii Orwid. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną trudnosci edukacyjnych i wychowawczych, terapią indywidualną dzieci i młodzieży z problemami emocjonalnymi, terapią rodzin, profilaktyką problemów cywilizacyjnych współczesnego świata (zajęcia warsztatowe dla dzieci i młodzieży na terenie szkół). Pracuje również z dziećmi niedowidzącymi i niewidzącymi, niedosłyszącymi i niesłyszącymi. Ponadto prowadzi działania z zakresu doradztwa zawodowego dla dzieci i młodzieży kończących szkołę podstawową i ponadpodstawową. mgr Anna Mandziuk Psycholog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła psychologię na UMCS w Lublinie, studia podyplomowe w zakresie wczesna interwencja i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. W Poradni pracuje w dziale wczesnego wspomagania i dojrzałości szkolnej. Zajmuje się diagnozą dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, wadami wzroku, słuchu oraz dziećmi autystycznymi. mgr Karolina Joniec Psycholog, nauczyciel kontraktowy. Ukończone studia podyplomowe Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera. mgr Irena Nowak Pedagog, oligofrenopedagog, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka UMCS. Ukończyła Studia Podyplomowe w zakresie Pedagogika korekcyjna z elementami terapii pedagogicznej, Studium Pomocy Dzieciom z Autyzmem i Ich Rodzinom. Obecnie kontynuuje studia podyplomowe w zakresie wczesna interwencja i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią małych dzieci. Ponadto prowadzi indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym (autystycznych, nadpobudliwych psychoruchowo, z deficytami funkcji percepcyjno-motorycznych), grupowe zajęcia dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju, w których uczestniczą również rodzice, grupę wsparcia dla rodziców dzieci z autyzmem. mgr Dorota Gontarz Pedagog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła pedagogikę na KUL oraz Podyplomowe Studia: Diagnoza i Terapia Dysleksji Rozwojowej, Surdopedagogika, Tyflopedagogika, a także kursy i szkolenia w zakresie (m.in. Diagnoza i orzecznictwo psychologiczno-pedagogiczne dzieci niewidomych i słabo widzących, dzieci niesłyszących i słabo słyszących oraz dzieci autystycznych, Nowoczesne techniki uczenia się). W Poradni zajmuje się diagnozą uczniów z trudnościami w nauce, z wadą wzroku, słuchu, prowadzi terapię dzieci i młodzieży z trudnościami w czytaniu i pisaniu, prowadzi dla młodzieży zajęcia warsztatowe dotyczące efektywnych metod uczenia się. mgr Halina Baraniak-Rzeszutek