Trudności wychowawcze - profilaktyka i terapia mgr Anna Jarczak Psycholog, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku psychologia ze specjalnością doradztwo zawodowe i organizacja. Ponadto ukończyła 5-letnie szkolenie specjalisyczne prowadzone przez Fundację Krakowskiej Katedry Psychiatrii im. J. J. Haubenstocków oraz Klinikę Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego pn. "Psychoterapia" przygotowujące do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty oraz szkolenie pn. "Systemowe rozumienie rodziny; podejście systemowe w terapii rodzin" zorganizowane przez Krakowską Fundację Rozwoju Psychoterapii im. Profesor Marii Orwid. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną trudności edukacyjnych i wychowawczych, terapią indywidualną dzieci i młodzieży z problemami emocjonalnymi, terapią rodzin, profilaktyką problemów cywilizacyjnych współczesnego świata (zajęcia warsztatowe dla dzieci i młodzieży na terenie szkół). Pracuje również z dziećmi niedowidzącymi i niewidzącymi, niedosłyszącymi i niesłyszącymi. Ponadto prowadzi działania z zakresu doradztwa zawodowego dla dzieci i młodzieży kończących szkołę podstawową i ponadpodstawową. jarczak@ppp-tomaszow.pl mgr Amelia Barcicka – Słotwińska Psycholog, nauczyciel mianowany. Ukończyła społeczną psychologię kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz czteroletni Kurs Psychoterapii organizowany przez Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, przygotowujący do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty. Uczestniczyła w licznych szkoleniach z zakresu diagnozy i terapii. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną trudności szkolnych współwystępujących z trudnościami wychowawczymi, zaburzeniami emocjonalnymi oraz psychoterapią indywidualną, rodzinną i grupową dla młodzieży. Swoją pracę jako psychoterapeuta stale poddaje superwizji. Prowadzi także warsztaty profilaktyczne dla dzieci i młodzieży na terenie szkół oraz szkolenia dla nauczycieli. barcicka@ppp-tomaszow.pl mgr Maria Szwugier Pedagog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą na UMCS oraz Podyplomowe Studia Diagnoza i terapia dysleksji rozwojowej. W Poradni zajmuje się diagnozą trudności wychowawczych, trudności w nauce, prowadzi terapię pedagogiczną uczniów z dysleksją, dysortografią i dysgrafią, problemami w koncentracji uwagi. Razem z psychologami prowadziła zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców i nauczycieli „Szkoła dla rodziców i wychowawców” oraz zajęcia warsztatowe dla nauczycieli. Prowadzi także zajęcia warsztatowe dla uczniów na terenie szkół. mgr Renata Matej Psycholog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła studia na UMCS w Lublinie. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną trudności szkolnych, wychowawczych i emocjonalnych oraz udzielaniem pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Realizuje "Szkołę dla rodziców i wychowawców". matej@ppp-tomaszow.pl mgr Paweł Pryciuk Psycholog, absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W pracy opieram się o wiedzę zgromadzoną na szkoleniach i doświadczenia w obszarze terapii systemowej, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz pomocy osobom doświadczającym kryzysów i traum. W Poradni zajmuje się terapią grupową i indywidualną dzieci i młodzieży, terapią rodzinną oraz diagnozą trudności edukacyjnych i emocjonalnych.