Trudności edukacyjne - diagnoza i terapia mgr Dorota Gontarz Pedagog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła pedagogikę na KUL oraz Podyplomowe Studia Diagnoza i Terapia Dysleksji Rozwojowej na UMCS, a także kursy i szkolenia w zakresie (m.in. Diagnoza i orzecznictwo psychologiczno-pedagogiczne dzieci niewidomych i słabo widzących, dzieci niesłyszących i słabo słyszących oraz dzieci autystycznych, Nowoczesne techniki uczenia się). W Poradni zajmuje się diagnozą uczniów z trudnościami w nauce, z wadą wzroku, słuchu oraz autystycznych, prowadzi terapię dzieci i młodzieży z trudnościami w czytaniu i pisaniu, prowadzi dla młodzieży zajęcia warsztatowe dotyczące efektywnych metod uczenia się. gontarz@ppp-tomaszow.pl mgr Agata Marcinek Pedagog, logopeda, nauczyciel dyplomowany. W Poradni zajmuje się diagnozą trudności uczniów szkół podstawowych i średnich oraz innych dysfunkcji utrudniających uczniom funkcjonowanie w środowisku szkolnym, udziela porad rodzicom i nauczycielom mających na celu poprawę funkcjonowania dziecka w środowisku szkolnym i społecznym, prowadzi terapię pedagogiczną dla uczniów szkół podstawowych z trudnościami w czytaniu i pisaniu. marcinek@ppp-tomaszow.pl mgr Maria Szwugier Pedagog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą na UMCS oraz Podyplomowe Studia Diagnoza i terapia dysleksji rozwojowej. W Poradni zajmuje się diagnozą trudności wychowawczych, trudności w nauce, prowadzi terapię pedagogiczną uczniów z dysleksją, dysortografią i dysgrafią, problemami w koncentracji uwagi. Razem z psychologami prowadziła zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców i nauczycieli „Szkoła dla rodziców i wychowawców” oraz zajęcia warsztatowe dla nauczycieli. Prowadzi także zajęcia warsztatowe dla uczniów na terenie szkół. szwugier@ppp-tomaszow.pl mgr Aneta Leśniak Pedagog, logopeda, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą oraz następujące kierunki studiów podyplomowych: logopedię, pedagogikę korekcyjno-kompensacyjną oraz surdologopedię. W Poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci i młodzieży z trudnościami dydaktycznymi, prowadzi indywidualną terapię pedagogiczną z dziećmi w młodszym wieku szkolnym z trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zajęcia grupowe dla dzieci w wieku przedszkolnym z zaburzeniami w rozwoju i ich rodziców. Pracuje z dziećmi słabo słyszącymi i nie słyszącymi, prowadząc ich terapię i wspierając rozwój. lesniak@ppp-tomaszow.pl mgr Iwona Bełz - Wrona Psycholog, doradca zawodowy, nauczyciel kontraktowy. Absolwentka studiów psychologicznych na UMCS w Lublinie. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce i zachowaniu. Zajmuje się również poradnictwem zawodowym. Pomaga młodzieży w poznawaniu ich cech osobowości, umiejętności i zainteresowań. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne na temat wyboru dalszej ścieżki edukacyjno-zawodowej. mgr Paweł Pryciuk Psycholog, absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W pracy opieram się o wiedzę zgromadzoną na szkoleniach i doświadczenia w obszarze terapii systemowej, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz pomocy osobom doświadczającym kryzysów i traum. W Poradni zajmuję się terapią grupową i indywidualną dzieci i młodzieży, terapią rodzinną oraz diagnozą trudności edukacyjnych i emocjonalnych. pryciuk@ppp-tomaszow.pl